Jaarverslag 2020: Hét zelfzorgjaar

31 mei 2021

door Anne-Marie Huikeshoven

In 2020 is de hele wereld op z’n kop gezet door de uitbraak van Corona en daarmee is het belang van zelfzorg nog duidelijker geworden. In Neprofarms jaarverslag wordt het afgelopen zelfzorgjaar nog eens onder de loep genomen.

Voorzitter Joost Hunfeld schrijft in zijn voorwoord wat er goed ging in 2020, maar benadrukt dat met een passend zelfzorgadvies van zorgprofessionals in de toekomst nog meer patiënten met kleine kwalen op weg geholpen kunnen worden. Ook kijken we in het verslag naar de ontwikkelingen die binnen het kader van de juiste zorg op de juiste plek hebben plaatsgevonden zoals de ontwikkeling van FTO-modules, het onderzoek van de pakketmaatregel voor zelfzorggeneesmiddelen en het onderzoek van Kantar naar veilig gebruik van zelfzorggeneesmiddelen. In het verslag zijn verder updates opgenomen over de ontwikkelingen op het gebied van de wet- en regelgeving, zelfregulering, duurzaamheid en de marktcijfers van 2020.

Lees hier het volledige jaarverslag 2020.

thumbnail Jaarverslag 2020: Hét zelfzorgjaar

In 2020 is de hele wereld op z’n kop gezet door de uitbraak van Corona en[...]

thumbnail Geaccrediteerde live webcast voor huisartsen en apothekers

31-05-2021